קורס פסנתר אונליין VS קורס פיסי – מה באמת כדאי?

קורס פסנתר אונליין VS קורס פיסי – מה באמת כדאי?

אתם נהנים להאזין לסונטות לפסנתר, ורוצים לעשות כעת את “הקפיצה” ממאזינים לנגנים? על מנת להתחיל ללמוד, עליכם לקבל החלטה באשר למודל הלמידה המתאים לכם – קורס פסנתר אונליין או פנים מול פנים. לשמחתכם, אנחנו הכנו את “שיעורי הבית” כבר בשבילכם, כך שכל שנותר לכם הוא להתרשם מההשוואה הבאה ולקבל החלטה. 

אז איך אתם תרצו ללמוד לנגן בפסנתר?

בגדול, פתוחות בפניכם שלוש אפשרויות שונות: קורס פסנתר אונליין, קורס פיסי עם מורה או למידה עצמאית לחלוטין. באפשרות השלילית לא נעמיק, שכן לתפישתנו לימוד פסנתר חייב להיתמך ע”י הדרכה מקצועית. אז מהו מודל הלמידה מהתאים לכם – אונליין או פיסי?

  • טיב המורה – בגדול, ישנם מורי פסנתר נפלאים באונליין ובאופליין. הבעיה היא שפעמים רבות אנשים הבוחרים ללמוד פסנתר בקורס פיסי, נאלצים לבחור מורה בעיקר על בסיס שיקולים גיאוגרפיים. כלומר, במידה שהם מתגוררים בעיר גבעתיים, הם יתנו עדיפות למורים המלמדים ברדיוס שלהם. המשמעות ברורה: הבחירה במורה לנגינה לא מתבססת אך ורק (אם בכלל) באיכויותיו המקצועיות. ועם קורס פסנתר אונליין? אין כל משמעות היכן אתם או המורה גרים, כך שתוכלו לבחור את המורה והמסגרת המוערכים והמקצועיים ביותר!
  • חווית למידה – עם בחירתכם ללמוד לנגן בפסנתר, צפוי לכם מסע מוסיקלי מעשיר, מעצים ומפתח! אנו משערים כי אתם מייחלים לחוויית למידה יוצאת מן הכלל, כך שגם חשוב להתעכב על פרמטר זה. עם קורס אונליין מתקיימים כל התנאים לחוויה לא פחות ממושלמת: קורס הפסנתר מתקיים בבית שלכם (או בכל מקום אחר שרק תרצו), אתם קובעים את שעות הלמידה, הקורס אישי ונלמד במודל של “אחד על אחד”, ואתם גם אלו המכתיבים את קצב הלימוד. חוויה כבר אמרנו? 
  • מחיר הקורס – וכן, אי אפשר לדבר על לימודי פסנתר מבלי לדבר על העלות הכרוכה בהם. אם יצא לכם לברר אודות קורס פסנתר פיסי, אתם בטח יודעים כבר כי נדרשת השקעה כספית גבוהה. עד כמה גבוהה? בין 100 ל-150 שקלים עבור שיעור בודד. וכמה יעלה לכם קורס פסנתר אונליין? 120 שקלים בלבד עבור 13 (!) שיעורים! 
קורס פסנתר אונליין VS קורס פיסי

“מעולם לא ניגנתי בפסנתר. הקורס יכול להתאים לי?”

התשובה היא שכן! הקורס שלנו מלמד את יסודות הנגינה על פסנתר, ומיועד בעיקר לאלו שטרם התנסו בנגינה! העובדה כי אין לכם ידע קודם (כן, גם אם מעולם לא ישבתם ליד פסנתר), אינה רלוונטית – תוכלו להצטרף לקורס שלנו וליהנות מ-13 שיעורים שילמדו אתכם קריאת תווים, צלילי הפסנתר, שמות הקלידים, עבודה עם מטרונום, כתיבת מקצבים וזו רק ההתחלה!

מוכנים לחמם את אצבעותיכם ולהתחיל ללמוד קורס פסנתר אונליין? כי אנחנו לא יכולים לחכות ללמד אתכם! במידה שאתם מעוניינים בפרטים נוספים, השאירו לנו פנייה ב”צור קשר” ונשוב אליכם בהקדם! 

קורסים חדשים

כתבות נוספות

חולם להיות DJ? הדרך שלך מתחילה עם קורס מקצועי!

איך לבחור קורס DJ למתחילים

המסע שלך כתקליטן הוא תהליך למידה מתמשך מלא באתגרים מרגשים וחוויות מתגמלות. עם מסירות, תרגול והדרכה נכונה, אתה יכול להפוך את התשוקה שלך למוזיקה לקריירת DJ מצליחה. המשיכו בקצב, וזכרו – העולם הוא רחבת הריקודים שלכם.

קרא עוד »