חולם להיות DJ? הדרך שלך מתחילה עם קורס מקצועי

חולם להיות DJ? הדרך שלך מתחילה עם קורס מקצועי!

אתם אוהבים לרקוד אבל אוהבים יותר להרקיד? כשאתם מתארחים באירועים תשומת הלב שלכם ממוקדת על עמדת ה-DJ? המוסיקה זורמת בדמכם ומשאלתכם היא לשמח, להלהיב ולרגש עם שלל רצועות מלודיות? במידה שהתשובה לכל השאלות חיובית, אתם חייבים לעצמכם קורס DJ!

קורס DJ אונליין – איך זה עובד?

אז היכן מתקיימים הלימודים? בחדר שלכם כמובן (או בכל מקום אחר שרק תרצו!). הקורס מועבר אונליין, ונשען על שיעורים שהוקלטו מראש. המשמעות היא שתוכלו לצפות בתכנים בקצב שלכם, כאשר אתם תהיו הסטודנטים היחידים בכיתת הלימוד (אפס הפרעות, מקסימום חוויה!). על מנת להפיק את המקסימום מהקורס שאנו מציעים, יש צורך בכמה דברים בסיסיים:

  • הבנה בתפעול מחשב – זהו תנאי בסיס שב-2022 אולי מגוחך לציין, אך בכל זאת: הקורס מותנה בהבנה בסיסית ביישומי המחשב. 
  • תוכנת טרקטור – ההתנסות המעשית והתרגולים, מותנים ברכישת תוכנת הטרקטור. אנו ממליצים לרכוש אותה לפני השיעור הראשון בקורס.
  • ציוד נדרש – שני דברים בסיסיים שעליכם להצטייד בהם: מחשב נייד וקונטרולר. 
  • פנאי ומחויבות – מאחר שהקורס אונליין, הרי שאתם אלו שצריכים לתחום אותו ואת עצמכם במסגרת. טיפ מאיתנו: הגדירו מראש את הימים והשעות בהם תלמדו (לדוגמא: ראשון, שלישי ושבת ב-16:00). כך, תהיו מחויבים לתהליך הלמידה והתוצאות יהיו בהתאם.
  • שליטה בטרקטור – מה היא נותנת לכם? לפני הכל: לתרגם את כל משאלותיכם-מחשבותיכם המוסיקליות לטרקים שתוכלו להפיץ. כמו כן, אלו מכם השואפים לעסוק במוסיקה, יוכלו לעבוד כתקליטנים באירועים – כשכירים או כעצמאיים, וליהנות מהסיפוק האדיר שבלהרקיד ולשמח אנשים. 
חולם להיות DJ? הדרך שלך מתחילה עם קורס מקצועי

הרימו את ה-VOLUME  – זה מה שאתם צפויים ללמוד בקורס!

אתם לא יכולים לחכות כבר להשתעשע בתוכנת הטרקטור? יש לכם רעיונות שאתם רוצים לתרגם לטרקים סוחפים? אנחנו ב-MUSIC ARENA השקענו רבות ביצירת סילבוס עשיר, מעשיר ומעניין, שיבטיח עבורכם חווית לימוד מעולה ויעניק לכם ערך רב. אז מה אתם צפויים ללמוד? לפניכם טעימה קטנה: 

  • הדרכה, ליווי והסברים על תוכנת הטרקטור, כולל הורדתה והתקנתה
  • מבוא למוסיקה האלקטרונית
  • ביט מיקס ומיקסר 
  • הרמוניה ואיזון
  • לופים ואפקטים
  • ניהול מוסיקה
  • רמיקסים ועוד…

“נשמע מדליק! כמה יעלה לי הקורס?”

הקורס שאנו מציעים מוצע כעת במבצע: ב-1600 שקלים בלבד! אלו מכם שהתעניינו כבר לגבי שיעורים פרטיים, לבטח יודעים כי תקליטנים/מפיקים השולטים בתוכנה, דורשים מאות שקלים על הדרכה בודדת. אנחנו שמחים להציע את הקורס במחיר נגיש, כך שאלו מכם החולמים ליצור ולעסוק במוסיקה, יוכלו ללמוד את התוכנה בסטנדרט המקצועי הגבוה ביותר! 

הקורס מבוסס על תוכן מקצועי-יישומי, על “התכל’ס”: איך לעבוד עם תוכנה שתאפשר לכם ליצור ולהרים את המסיבות הכי חמות בעיר! אז למה אתם מחכים? עמדת ה-DJ מחכה רק לכם! למידע נוסף והרשמה לקורס המלודי שלנו, אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה! ועכשיו? PLAY!

קורסים חדשים

כתבות נוספות

הלחנת מוזיקה לסרטים ופרסומות

הלחנת מוזיקה לסרטים ופרסומות היא אומנות ייחודית הדורשת מיומנויות והבנה עמוקה של האינטראקציה בין צליל לתמונה. במאמר זה, נדריך אתכם שלב אחר שלב כיצד להלחין מוזיקה מקצועית שתשדרג את הפרויקטים הוויזואליים שלכם.

קרא עוד »
חולם להיות DJ? הדרך שלך מתחילה עם קורס מקצועי!

איך לבחור קורס DJ למתחילים

המסע שלך כתקליטן הוא תהליך למידה מתמשך מלא באתגרים מרגשים וחוויות מתגמלות. עם מסירות, תרגול והדרכה נכונה, אתה יכול להפוך את התשוקה שלך למוזיקה לקריירת DJ מצליחה. המשיכו בקצב, וזכרו – העולם הוא רחבת הריקודים שלכם.

קרא עוד »