איך לעבור אודישן שירה?

איך לעבור אודישן שירה?

מה משותף לתלמידים שרוצים להשתלב במגמת מוסיקה בתיכון, מועמדים לשירות ביטחון שחולמים לשרת בלהקה צבאית, וזמרים צעירים שרוצים לקבל תפקיד ראשן במחזמר או להופיע בריאליטי מוסיקלי? נכון מאד: כולם, אבל כולם, נדרשים לעבור אודישן – מבחן קבלה לתפקיד. 

המילה “אודישן” וכל מה שהיא מייצגת עלולים להיות מעט איימים, אך בסופו של דבר, מדובר בסך הכל על תיאום ציפיות: בין מה שיש לכם לתת ובין מה שאלו שבצד השני צריכים. במידה שתהיתם לעצמכם “איך ניתן לעבור בהצלחה אודישן?”, אתם נמצאים במקום הנכון. לפניכם, 3 דגשים שבהכרח יתרמו להצלחתכם באודישן הבא!

איך עוברים אודישן שירה בהצלחה?

כנבחנים באודישן, ניתנות לכם כמה דקות בודדות להפגין את היכולות שלכם ולהרשים. לפאנל השופטים (ולא משנה באיזו מסגרת) אין היכרות מוקדמת אתכם, כך שיתרשמו מכם אך ורק בהתאם לאודישן שביצעתם. מכאן, שלא משנה כמה ניסיון צברתם, אם “נולדתם על הבמה” ואם אתם סופר-בטוחים בעצמכם, הרי שאתם חייבים להיערך על הצד הטוב ביותר לקראת האודישן. 

איך לעבור אודישן שירה?

נוסחה ודאית למעבר באודישן אולי אין, אך ישנם שלושה דברים שבהכרח יתרמו לסיכויים שלכם. הנה הם לפניכם:

  • בחירת שיר נכון – אז איזה שיר תשירו באודישן? רמז: לא בהכרח את השיר שאתם הכי אוהבים. כל זמר מאופיין בקול ספציפי – מגוון ועד סוג. מאחר שבאודישן אתם רוצים להביא לידי ביטוי את היכולות הקוליות שלכם, עליכם לבחור בשיא שיחמיא לקול הייחודי שלכם. 
  • בחירת סולם נכון – כל שיר ניתן לשיר במספר רב של סולמות – מסולם נמוך ועד סולם גבוה. בהתאם לסוג הקול שלכם (מבס ועד סופרן), בחרו את הסולם שיחמיא ביותר לקולכם. טיפ מאיתנו: הקליטו את עצמכם שרים את השיר הנבחר בכמה סולמות והאזינו להקלטות. כך, תוכלו לזהות ולבחור את הסולם בו הקול שלכם “זורח”.
  • קורס פיתוח קול – הקול שלכם הוא כלי הנגינה שלכם, ועל כלי נגינה צריך ללמוד איך לנגן. ולאן אנחנו חותרים? על מנת לצלוח אודישנים, עליכם להפגין (בין היתר) שליטה בתפעול כלי הנגינה – הקול שלכם. ככל שתרכשו יותר טכניקה, כך תוכלו להפיק צלילים טובים יותר ולמקסם את היכולות הקוליות שלכם. קורס פיתוח קול, כמו זה שאנו מציעים כאן ב-music arena, יאפשר לכם למקסם את הפוטנציאל שלכם ולתת את הטוב ביותר שלכם באודישנים.

“מה לומדים בקורס פיתוח הקול?”

הקורס כולל 6 פרקים שניתן לתרגל לאורך 4 חודשים. בקורס אנו מעמיקים ונוגעים באופן ישיר בפיתוח קול, ואך ורק בו, כך שהוא מתאים לאלו מכם שאוהבים לשיר ורוצים לשפר את יכולות השירה. בין הנושאים הנלמדים: חיזוק הסרעפת, קול ראש וקול חזה, עבודה עם פלייבקים (רלוונטי מאד לאודישנים) ועוד. הקורס מתאים לזמרים וזמרות מעל גיל 16 ואינו מותנה בניסיון מקצועי קודם. אז למה אתם מחכים? התחילו לשיר!

קורסים חדשים

כתבות נוספות

חולם להיות DJ? הדרך שלך מתחילה עם קורס מקצועי!

איך לבחור קורס DJ למתחילים

המסע שלך כתקליטן הוא תהליך למידה מתמשך מלא באתגרים מרגשים וחוויות מתגמלות. עם מסירות, תרגול והדרכה נכונה, אתה יכול להפוך את התשוקה שלך למוזיקה לקריירת DJ מצליחה. המשיכו בקצב, וזכרו – העולם הוא רחבת הריקודים שלכם.

קרא עוד »