איך לבחור קורס תופים אונליין?

איך לבחור קורס תופים אונליין

כשאתם עוצמים את העיניים אתם רואים את עצמכם ישובים מאחורי מערכת כלי ההקשה, מנגנים בהרכב, מכתיבים את “הקצב” ומרימים את הקהל? במידה שכן, כדאי שתשאירו את עיניכם פקוחות ותירשמו אל קורס תופים אונליין!

כל מה שחשוב לבדוק לפני הרשמה לקורס תופים

מקלות התיפוף כבר בידכם ואתם לא יכולים לחכות ללמוד תיפוף? אין עוד מישהו שמבין אתכם יותר מאיתנו! עם זאת, רגע לפני שאתם יוצאים להרפתקת הלימוד-תיפוף המוסיקלית, אנו רוצים לשתף אתכם בדגשים חשובים לבחירת הקורס המומלץ ביותר. אז מה חשוב לבדוק ועל מה אסור להתפשר? 

  • שפת הקורס – מוסיקה היא שפה בינלאומית שגם אתם תוכלו לדבר ולנגן אותה ברמת NATIVE! עם זאת, למידתה מותנית (בין היתר) בהקשבה להסברים. אנחנו יודעים, ישנם לא מעט קורסי תופים, כאשר המשותף להם הוא שפתם: אנגלית. גם במידה שהאנגלית שלכם טובה, הרי שללמוד בעברית בהכרח קל ופשוט יותר. ומדוע אנחנו מציינים את כל זה? משום שקורס התופים שלנו מוצע לכם בשפת האם שלכם – עברית!
  • אורך הקורס – בתמורה לזמנכם וכספכם, אתם מצפים לקבל ערך: לדעת איך לתופף על תופים. ככל שסילבוס הקורס עשיר יותר ותכניו נפרסים על פני יותר שעות לימוד, כך טוב יותר. הקורס שלנו ב-music arena כולל לא פחות מ-30 (!) סרטונים שאורכם הכולל כמעט 3 שעות! חשוב להדגיש כי הקורס המקיף שאנו מציעים מבוסס על לימוד מעשי, אך גם על לימוד תיאורטי. 
  • באילו מכשירים תוכלו לצפות בתכני הקורס? – מאחר שמדובר על קורס תופים אונליין, הרי שניתנת לכם האפשרות ללמוד לתופף מתי שנוח לכם! לפני שאתם נרשמים לקורס, הבטיחו כי תוכלו לצפות בתכנים השונים בכל אמצעי דיגיטלי, לרבות סמרטפון, מחשב נייד / מחשב נייח וטאבלט. הנגישות המלאה לתכני הקורס, תאפשר לכם לצפות בתכנים ברכבת דרך לעבודה וליישם את שלמדתם עם שובכם הביתה. חווית לימוד-תיפוף כבר אמרנו?
  • תמיכה אישית – חובה! – כפי שאתם מבינים, קורס תופים אונליין מבוסס על סרטוני לימוד שצולמו מראש. כלומר, הלמידה נשענת על מודל “אחד על אחד” – אתם מול הסרטון שהוקלט. ובכל זאת, מה קורה במידה שאתם זקוקים למענה מקצועי? תוכלו לפנות בכל שלב למדריך הקורס לטובת הכוונה וייעוץ מקצועיים!
קורס תופים אונליין

כמה יעלה לכם קורס תופים אונליין?

בעת שאתם משווים בין קורסים שונים, רצוי ומומלץ להשוות גם מחיר. קורס עולה בטווח של כמה מאות שקלים בלבד. בשונה ממסגרות לימודיות אחרות המגבילות את הגישה לתכנים לפרק זמן ידוע מראש, אנחנו מאפשרים לכם לצרוך את התכנים ללא הגבלה! כלומר, תכני הקורס לא יחסמו בפניכם בשום שלב. בעוד כשנה תרצו לצפות מחדש במספר סרטונים או בקורס השלם? אתם יכולים! אז מה אתם אומרים, שנתחיל לתופף יחד?

קורסים חדשים

כתבות נוספות

חולם להיות DJ? הדרך שלך מתחילה עם קורס מקצועי!

איך לבחור קורס DJ למתחילים

המסע שלך כתקליטן הוא תהליך למידה מתמשך מלא באתגרים מרגשים וחוויות מתגמלות. עם מסירות, תרגול והדרכה נכונה, אתה יכול להפוך את התשוקה שלך למוזיקה לקריירת DJ מצליחה. המשיכו בקצב, וזכרו – העולם הוא רחבת הריקודים שלכם.

קרא עוד »