שירו! 4 מיתוסים נפוצים על פיתוח קול

שירו! 4 מיתוסים נפוצים על פיתוח קול

הזמרות והזמרים הגדולים בעולם לא מפתחים את הקול? פיתוח הקול מותנה בהוצאה כספית גדולה בכל חודש? אנחנו לא יודעים באילו אמונות החזקתם עד כה, אך יודעים בוודאות כי בכל הקשור לפיתוח קול, ישנה רק אמת אחת! אז מה דעתכם שנפריך 4 מיתוסים נפוצים?

“זמרים נולדים זמרים, ולכן הם לא צריכים לפתח את הקול”

לא נכון. האם נגנים נולדים עם כלי הנגינה בידם? מובן שלא, הם לומדים איך לנגן, כאשר לימודיהם נשענים על תכנים תיאורטיים והתנסות מעשית. שיעורי פיתוח הקול מיועדים לאלו שאוהבים לשיר ורוצים לדעת “איך” לשיר. כמאזינים לזמרים – מהארץ ומהעולם, אתם נחשפים לתוצר הסופי: שיר. בפועל, מאחורי שלוש דקות של שיר ישנה עבודה מאומצת של חודשים ושנים, בין היתר עבודה על הקול במסגרת שיעורי פיתוח קול. מכאן, שהזמרים לא נולדים זמרים, אלא עם תשוקה אדירה לשירה ומוסיקה. במסגרת לימודי פיתוח הקול, למדו הזמרים על חשיבות חימום הקול, איך לנשום נכון, איך להגות מילים (דיקציה והגשת שיר) וכיוצא בזה.

“חמישה שיעורי פיתוח קול מספיקים. אחר כך ניתן לתרגל לבד”

לא נכון. נסו לחשוב על אדם המעוניין להתחטב ולהעלות את מסת השריר שלו. מובן כי הוא יפנה למאמן כושר אישי שילווה אותו בתהליך – עד שיכבוש את המטרה. תפקידו של המאמן לכוון, להחדיר מוטיבציה, להנחות, להוביל, להעריך ביצועים וגם להאיץ כשצריך. בלעדיו? המתאמן יתקשה להתמיד ולהגיע לביצועים יפים.

כך בדיוק עם תהליך של פיתוח קול, שחייב להיתמך במסגרת מקצועית ומורה מנוסה. נשימה, חיזוק הסרעפת, הפקת הצליל, קול ראש וקול חזה – כל אלו נלמדים בהדרגה במסגרת קורס. גם כשכבר מכירים את הטכניקה “היבשה”, ישנה חשיבות לשיוך למעטפת לימודית – להדרכה המקצועית ולפידבקים הניתנים תוך כדי. 

שירו! 4 מיתוסים נפוצים על פיתוח קול

“אחרי שמייצרים להיטים ומגיעים לפסגה, לא צריך עוד לפתח את הקול”

לא נכון! לומר כי הזמרים הגדולים אינם מחויבים או צריכים לפתח את קולם, זה כמו להגיד שהספורטאים הגדולים בעולם לא צריכים להתאמן (הרי הם הגדולים בעולם). לא רק שהזמרים גדולים צריכים לפתח את קולם, אלא שהתדירות בה הם מפתחים את הקול שלהם גבוהה מאד. “כלי הנגינה” של הזמרים הוא קולם, כאשר מטרתם היא להמשיך לפתח את המנעד / לשמר אותו.

“שיעורי שירה עולים מאות שקלים בחודש”

לא בהכרח, וכעת נסביר: במידה שתבחרו לפתח את קולכם עם מורה פרטי, אכן תצטרכו להיפרד ממאות שקלים בחודש (לעתים, אף יותר). עם זאת, ב-2022 פיתוח הקול אינו מותנה במפגש פרונטלי אחד על אחד. באפשרותכם לפתח את הקול באמצעות קורס אינטרנטי – יסודי ומקצועי, בעלות נוחה משתוכלו לדמיין! אצלנו ב-Music arena, תוכלו ללמוד פיתוח קול בעלות חד פעמית ובתמורה לכספכם, תקבלו מאיתנו גישה ל-6 פרקי לימוד המותאמים ללמידה בפרק זמן של 90-120 יום. 

כעת, אחרי שהפרכנו את המיתוסים, כל שנותר לכם הוא לחמם את גרונכם – מתחילים! למידע נוסף אודות קורס פיתוח קול אונליין של music arena, אתם מוזמנים להשאיר לנו פנייה ונשוב אליכם בהקדם.

קורסים חדשים

כתבות נוספות

חולם להיות DJ? הדרך שלך מתחילה עם קורס מקצועי!

איך לבחור קורס DJ למתחילים

המסע שלך כתקליטן הוא תהליך למידה מתמשך מלא באתגרים מרגשים וחוויות מתגמלות. עם מסירות, תרגול והדרכה נכונה, אתה יכול להפוך את התשוקה שלך למוזיקה לקריירת DJ מצליחה. המשיכו בקצב, וזכרו – העולם הוא רחבת הריקודים שלכם.

קרא עוד »