לימוד גיטרה עצמי

לימוד גיטרה עצמי, לימוד גיטרה למתחילים,קורס לימוד גיטרה,גיטרה בקליק

לימוד גיטרה עצמי, 4 טיפים שכדאי לכם לשמוע כשאתם בתחילת דרך הלימוד בגיטרה

הטיפים האלה יכולים לחסוך לכם הרבה זמן בלימוד גיטרה, ותסכול בהמשך. אם אתם עושים את התחלת הדרך בלימוד גיטרה- כנסו לכאן ותוכלו לקבל את היסודות הממש ראשונים ,וקצת ידע מוזיקלי כללי

אשתף אתכם בכמה טיפים מתוך נסיוני כמורה לגיטרה על לימוד גיטרה עצמי .

לימדתי הרבה תלמידים שהחלו את דרכם עם הגיטרה בצורה עצמאית ,למדו מכמה סרטונים, הגיעו לרמה מסויימת והבינו שחבר משהו… שמתי לב לכמה דברים, היסודות לא טובים ,שגרמו לכאבים בידיים ,ואפשר כמובן היה למנוע זאת . התלמידים התחילו ללמוד גיטרה עם שירים ברמת קושי גבוהה ולכן די התייאשו בדרך… החלו ללמוד לנגן ללא תכנית מובנית של איך להתקדם..

לפעמים זה עובד אבל אפשר לקצר את התהליך אם יש דרך מסודרת. חוסר הפידבק בלימוד עצמי מוביל לטעויות נוספות, כשלומדים משהו ולא יודעים אם מיישמים בצורה נכונה, וחבל… אני ממליץ ללמוד עם מסגרת כלשהי שתכוון אתכם בתחילת הדרך עם הגיטרה,לאחר מכן יהיה לכם קל הרבה יותר וההתקדמות תהיה מהירה יותר וגם מהנה יותר.

אם תרצו להתחיל לנגן וללמוד כמה יסודות נכונים להתחלת הדרך שיעזרו לכם בתהליך כאן הקישור לתחילתו של הקורס ללא תשלום, מוזמנים לבדוק

קורסים חדשים

כתבות נוספות

הלחנת מוזיקה לסרטים ופרסומות

הלחנת מוזיקה לסרטים ופרסומות היא אומנות ייחודית הדורשת מיומנויות והבנה עמוקה של האינטראקציה בין צליל לתמונה. במאמר זה, נדריך אתכם שלב אחר שלב כיצד להלחין מוזיקה מקצועית שתשדרג את הפרויקטים הוויזואליים שלכם.

קרא עוד »
חולם להיות DJ? הדרך שלך מתחילה עם קורס מקצועי!

איך לבחור קורס DJ למתחילים

המסע שלך כתקליטן הוא תהליך למידה מתמשך מלא באתגרים מרגשים וחוויות מתגמלות. עם מסירות, תרגול והדרכה נכונה, אתה יכול להפוך את התשוקה שלך למוזיקה לקריירת DJ מצליחה. המשיכו בקצב, וזכרו – העולם הוא רחבת הריקודים שלכם.

קרא עוד »