כל מה שאתם צריכים לדעת – טיפים ללימוד גיטרה

כל מה שאתם צריכים לדעת - טיפים ללימוד גיטרה

אם הגעתם עד לכאן, אנחנו מנחשים כי גם אתם רוצים להתחיל ללמוד גיטרה. ודבר נוסף שאתם מייחלים לו? לקבל טיפים יעילים ללימוד גיטרה! אנחנו ב-music arena שמחים לשתף אתכם בטיפים שיעשו את ההבדל, ויהפכו את חווית הלימוד שלכם למלודית במיוחד. שנצא לדרך?

מוכנים להתחיל לפרוט? טיפים ללימוד גיטרה

לא יכולים לחכות להחזיק את הגיטרה, ללמוד את האקורדים הראשונים ולנגן את הקלאסיקות האהובות עליכם? גם אנחנו! רגע לפני שאתם מתחילים את השיעור הראשון, אנחנו שמחים לחלוק אתכם מספר טיפים שאימוצם יתרום לחוויית לימוד נעימה ויעילה יותר:

  • התחילו עם גיטרה קלאסית – גם אם אתם מייעדים לעצמכם מערכת יחסים צמודה עם הגיטרה החשמלית, “כלי העבודה” שלכם במהלך הלימודים יהיה הגיטרה הקלאסית. מדוע? משום שהגיטרה הקלאסית “קלה יותר לעיכול” ונוח יותר ללמוד עליה. 
  • קורס גיטרה שמתאים לכם – ישנם שלל קורסים המתמקדים בנושאי לימוד שונים. מסיבה זו, חשוב מאד שתגדירו בפני עצמכם מהי הרמה שלכם (מתחילים / מתקדמים), ומה אתם בדיוק רוצים ללמוד. באפשרותכם לבחור בקורס של היפוך אקורדים, ללמוד פריטות, סולמות, טכניקות נגינה ועוד…
  • ללמוד גיטרה מהבית – באפשרותכם ללמוד גיטרה פרונטלית – עם מורה, אך גם תוכלו ללמוד אונליין מהבית. הטיפ שלנו אליכם הוא לבחור בשיטת לימוד שמתאימה באופייה לאופי שלכם. מניסיוננו, הנוחות והגמישות שמעניק קורס נגינה אונליין, תורמות לא רק לחוויית הלימוד אלא גם להתמדה לאורך זמן. 
  • תרגול, תרגול ושוב תרגול – במהלך הקורס תיחשפו להמון הסברים, כאשר לאחריהם יודגם בפניכם איך ליישם את שנלמד (לדוגמא: איך לפרוט, איך עושים אקורד מסוים וכן הלאה). לימוד גיטרה נשען בעיקר על תרגול, כך שחשוב מאד שתתרגלו יחד עם המורה בזמן השיעור ובין השיעורים. כמה לתרגל? כמה שיותר, יותר טוב. התרגול יעניק לכם ביטחון, יעצים את חווית הלימוד והנגינה ויאפשר לכם להתקדם לנושאים הבאים.
  • ספרו אך ורק את ההצלחות שלכם – אנחנו יודעים, ההתחלה עלולה להיות מעט קשה. עם זאת, מדובר אך ורק על התחלה. המפגש עם הגיטרה, “הגמישות” הנדרשת מהאצבעות והמהירות המתבקשת לטובת החלפת אקורדים – כל אלו עלולים מעט לאיים. ספרו אך ורק את ההצלחות שלכם בתהליך הלימוד, וזכרו כי על עוד תתמידו, תוכלו לקצור את “פירות הנגינה”.

“מהו ההיקף של קורס לימוד גיטרה?”

אנו מציעים מספר קורסים, כאשר כל קורס נלמד בהיקף שונה. לדוגמא: קורס היפוכי אקורדים נלמד בהיקף של 22 שיעורים, לימודי פריטות – 45 שיעורים, הקורס המקיף בגיטרה – 70 שיעורים ועוד. אנו מזמינים אתכם לבחור את קורס לימוד גיטרה המתאים לכם ביותר! אנו מציעים מגוון קורסים שונים, כאשר כולם מספקים ערך ופונים אל נגנים ברמות מסוימות – ממתחילים ועד מתקדמים. בזמן שלכם, בקצב שלכם ועם מורים מצוינים – התחילו לנגן!

קורסים חדשים

כתבות נוספות

חולם להיות DJ? הדרך שלך מתחילה עם קורס מקצועי!

איך לבחור קורס DJ למתחילים

המסע שלך כתקליטן הוא תהליך למידה מתמשך מלא באתגרים מרגשים וחוויות מתגמלות. עם מסירות, תרגול והדרכה נכונה, אתה יכול להפוך את התשוקה שלך למוזיקה לקריירת DJ מצליחה. המשיכו בקצב, וזכרו – העולם הוא רחבת הריקודים שלכם.

קרא עוד »